söndag 8 juli 2007

Kärleken flödar..

Ja, eller vad man nu säger?

Det är skönt att vara ledig, självklart.
Men lite tråkigt också. Alla bortresta eller bara allmänt anti.
Vinter ska det vara tycker dom, ingen sol, ingen värme. Och självklart, dom kan ha sina svarta kläder igen!
Men jag vettefan, jag föredrar ändå sommaren. Det är trist på vintern.. Allt är kallt & grått &.. Vitt.
Nej, usch! Inte snacka vinter mitt i sommaren!

Imorgon ska man iväg och plockar jordgubbar. Muuums! Det gillas starkt!
Och Kalix Sommarradio.. Yeay! (Och nej, jag är ingen Kalixbo, men jag lyssnar ändå :))

Den här låten ''Dunka mig gul och blå'' har verkligen satt sig fast i mitt huvud!
Varför, varför, varför, varför, varför?
Jag tycker väl inte att den är något att hänga o julgran´ precis.
Lite sådär smått sexfixerad, men det är ju inte helt fel det heller! Sådär ibland.
Snart blir det väl en trend att alla låtar ska handla om lesbiskt sex eller bögsex eller varför inte trekanter?
Men vafan, jag känner mig själv rätt anti när jag tänker efter. Men jag är väl trött på det mesta nu, mest alla trender hit och dit.

Men nu, kära barn, ska jag sluta med mitt tjat och gå vidare i livet!

Inga kommentarer: